28.11.11

De 1 decembrie...

Ca tot se apropie 1 Decembrie am decis s-o fac pe-a patriotul pentru a (incerca, macar) sa dau un exemplu majoritatii de tineri care inca nu au un rost in viata :P
Am tot vazut la TV despre acest search pe google marca "romanii sunt...". Ei bine, daca accesezi site-ul www.google.fr si in casuta de search scrii "les roumains sont" vei avea o surpriza
Ei bine, des voleurs inseamna HOTI! Pai va fut in gura, oameni din poporul francez! Ei nu fac niciodata diferenta intre tiganii rupti in cur, besinosi si hotzi care fura si cersesc prin tot Parisul si in restul zonelor Frantei.

Bun, poate tiganii au dat buzna in Franta si au furat tot ce le-a stat in cale, sunt de acord! Eu pe tigani nu ii consider romani! Eu pe tigani ii consider tigani!

Bine dom'le, nu te miri ca francezii au parerea asta despre romani, ca nah, tiganul are cetatenie romana, deci toti tiganii sunt romani, insa pana ajunge vorba asta inapoi in Franta din Romania, ei inteleg ca la telefonul fara fir, ca toti romanii sunt tigani! Nu-i asa, bai "r-rr-itzilor" !
  DAR!!! UN MARE DAR! Hai sa incercam cu www.google.co.uk ,  ceea ce reprezinta Google pentru United Kingdom, noi numind popular Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord ca fiind ANGLIA! Anglia pentru romani a fost ca un fel de SUA, doar ca mai aproape... Au zis baietii sa traiasca visul american ceva mai aproape de tara cu manele! Revenind la google, iata top-search-ul englezilor:
 Noi suntem thieves (hoti) si rude (grosolani)... Ba, deja ma enervezi manca-mi-atzi BigMac-ul de englezi tampiti! Tot tiganii v-au facut asta, fraierilor! Doar nu-i numi romani!!! Roman sunt eu, care scriu aici cu gandul ca pot face ceva pentru Romania noastra, insa nu pentru tiganii din ea!

Toate ca toate, dar accesand www.google.ro , la cautarea "romanii sunt", va veti alege cu urmatoarele rezultate:
Ministerul Afacerilor Externe nu face nimic, romanii sunt de acord, tiganii spun ca nu e vina lor, englezii, francezii + alte natii continua cu aceleasi cacaturi, deci cine trebuie sa faca ceva?

Si in final, daca ne-am chinui macar sa facem tiganii sa para ca sunt prosti, nespalati, de cacat, cersetori, hoti, manelisti, borâtzi, tot nu am face nimic... DE CE??! Uite de asta:
Fut tiganii in gura si o spun tare! Bataie cat cuprinde si tratament aplicat sclavilor le doresc! In fond si la urma urmei,
 ROMANII SUNT DESTEPTI <<--- CLICK pt. film

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza acest subiect doar daca ai habar despre ce vorbesti