26.11.11

Despre manele...

 Manele - de cacat. Daca esti manelist, mars afara de pe site chiar acum. (asta e ca o introducere ca sa nu citesti mai departe si sa afli mai tarziu parerea mea despre tine), insa voi spune celorlalti ce parere am despre agest gen de muzica.
Dupa cum am spus, parerea mea despre manele (toate - 100% - all of 'em - tutti) este ca sunt de cacat!
Exemplu - MANEA TAMPITA!

Bineinteles, stiu ca sunt unii care vor spune: "Hai ba sefule, ca este si manele misto in Romanika asta! Gen alea alea, de la maestru' Gutza sau Salam..." Stii ceva? Te bag in mortii ma-tii de cocalar! Si parca ti-am mai spus odata sa inchizi site-ul!
Inafara faptului ca nu exista o placere in a asculta manele, acestea nici pe departe nu tind sa aiba un public din clasa intelectuala. Spre exemplu... Cica intr-o discoteca de la tara canta nenea Guta despre  viata lui plina de bani si de gagici. Intra un baiat pe nume "Costel" si din 25 de mii cu care se hotarase sa o faca lata o noapte intreaga isi ia un Golden Brau... Se termina maneaua lui Guta, insa cand berea a inceput sa-si faca efectul incepe o alta gutzarie!... Pffaaaiii... Costel deja show, scandal, cadeau bancnote de 500 de euro pe langa el, gagicile il adorau si limuzina il astepta afara. Cu putin noroc, Costel a mai castigat increderea catorva consateni, care pana la finalul discotecii l-au mai servit pe actorul nostru cu vreo 200 de rom... Cand barmanul a anuntat inchiderea, Costel ridica capul de pe masa... Hopaaa! Sunt cam beat, spuse mahnit Costel. Iese afara, hotarat sa ajunga acasa, la sotie in pat! Calul era rupt in gura de frig si o roata a faitonului era sparta. Costel pleaca spre casa, ajunge in pat, i se face foame si o ia pe nevasta-sa de cap spunandu-i: Unde ma-ta-n cur e mancarea mea? Toata ziua te uiti la teleshopping si freci menta! Eu muncesc sa fac un ban si tu stai degeaba, putoarea dracu'! ... In final, ia doua guri de mancare, se pune la somn... Dupa 15 minute, atipit, aude in adancul urechii stangi: ''ma mananca palma stanga....sha la la lai la la!'

P.S. In episodul asta, Costel nu si-a batut nevasta! Pacat! Apucam sa-l vedem cu ochii umflati si batut la puncte!
Si tineti minte bine...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza acest subiect doar daca ai habar despre ce vorbesti