16.12.11

Cum vorbesc animalele cu oamenii...

Desigur, in mod normal, adica in parametri normali, acest lucru nu e posibil, insa vreau sa expun parerea mea despre cum ar putea animalele sa le vorbeasca oamenilor, iar atunci cand te uiti la asa ceva
parca iti dai seama ca bietul caine a fost fugarit de niste huligani de 12-13 ani de la bloc cu niste pietre... si adesea, eu vad "comunicatul cam asa":

Ieri am mers la tara si am taiat porcul ca orice om gospodar... Porcul fiind o scroafa la vreo 150kg... incercand sa o scot din cotetz asa cum se face traditional (legata de 2 picioare) nu a mers... Avea o forta extraordinara... Vazand cu taica-miu si cu inca un nene ca nu merge treaba cu fortza am zis sa o ademenim... Cu ce crezi? Cu boabe de porumb... Scroafa a zis: "Ma baieti, vedeti ca se poate si cu frumosul?" A iesit afara lejer, fara probleme, insa... ;) Nu stia unde merge... zicea probabil "Poate imi dau baietii un sac intreg!" I-am dat o pula... lama in gat si La revedere!
La sfarsit, am salutat-o in doua feluri:

Cand i-a taiat gatul, mi-a fost cam greu sa-i fac o poza ca trebuia s-o tin, insa mi-am dat seama ca a zis: "Fraierilor, daca scap de-aici, va tai bucati,ma!"
Asta este, Margareta... te-ai dus... Domnul sa te ierte!

Nu stiu cum sunt altii, insa de multe ori, prietenilor, le-am spus cate ceva despre ce cred eu in legatura cu animalele, adica atunci cand vorbesc... Multi au ras, altii au zis ca "uite omu, isi imagineaza cum animalele vorbesc.." Cei din urma nu mi-au mai fost prieteni :))


Inca de cand eram mic, cand vedeam cate o mutra ciudata a unui caine (in special) sau a altor animale, parca puteam sa aud cuvintele cu care mi se adresau... Cele mai multe erau:
-Tu sa-mi sugi pula, ba blondule!
-Al dracu'de fraier, te-ai ajuns smecher in cartier!
-Wa muie, daca mai arunci cu pietre, vineri seara te astept in bloc, tuz' mortzii ma-ti!
-etc. :))
Ex.:La circ...
PONEIUL: Hai! Urca-te, ma, daca ai sange-n pula! Urca-te! (crezi ca m-am urcat? nu!)
CAMILA: Fac asta doar pentru o hrana mai buna...
SARPELE catre Dresor: Doar tii minte acu 5 ani cand te-am muscat si te-ai cacat pe tine...

Deocamdata, astept sa imi spuna si alte persoane fizice sau juridice :)) ce contacte verbale au avut cu diverse animale.
P.S.: Oare ce spune cangurul de obicei??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza acest subiect doar daca ai habar despre ce vorbesti